it's alright because i love the way you lie,

man lär sig nåt nytt varje dag. dagens läxa var att man inte ska käka alvedon+ipren innan man har ätit
frukost. inte om man vanligtvis mår illa när man vaknar (förmodligen inte annars heller om man inte gillar
att kyssa toaringen innan man åker till jobbet).

hur som helst, stod ut hela dagen iallafall, och jag måste nog säga att jag börjar bli bättre. men halsen
plågar mig fortfarande, och den där rethostan. fick utökat jobbschema iallafall, tackar och tar emot. blev uppraggad på lunchen, tack men nej tack. vad är det med mig och dessa jäkla telefonförsäljarkillar? tre
stycken nu idag på lunchen plus han från sundsvall förra året. undra om jag är den enda som stannar och
pratar med dem..?

nåja, det blir lugnt ikväll nu, tänkte dra till goya och få ett par skor från nelly high heels party, men vi
orkade liksom inte köa. tv istället kanske?

bjuder på några bilder från helgen. försökte vara seriös, men vad hjälpte det när man blev lika ful ändå? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0