tomorrow i'll be there my friend, i'll wake up and start all over again.

idag har jag fått läskigt mycket skäll. vet inte vad det var men alla kunder var arga och otrevliga idag. man tappar huvudet litegrann när man själv är sådär överdrivet jättetrevlig och bara får samtal inkluderande svordomar och klagomål. man blir verkligen trött i huvudet såna här dagar.

jag och syster åkte och handlade direkt efter jobbet och nu har vi precis käkat. det är mycket att tänka på när man är ensam hemma och helt plötsligt ska agera vuxen och komma ihåg en hel drös med saker att göra. ser ut som en svinstia här hemma. ska ta tag i det snart...

jag tänker slå på en bra film nu och varva ner innan det blir läggdags. hoppas på att sömnen kankse äntligen infinner sig... många klagomål. jag jobbar på att bli positivare! ge det ett par dagar bara. i'll be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0