this is the first day of my life,

idag började jag och mamma ett nytt liv. ett nyttigare sådant. i fyra dagar ska vi gå på nån form av detoxdiet, som alltså ska rensa kroppen på skit och efter det ska vi alltså börja äta lite hälsosammare. kan bli rätt svårt när jag är en typisk småätare, men jag har gett mig fan på att klara det. och för mig är det inte liksom värsta bantningskuren med syfte att bli supermodellsmal, utan det handlar mer om att må bra, och förhoppningsvis kommer min otroligt jobbiga mage att bli mycket bättre.
och det är värt alla dieter i världen.


lunch; ungsbakad lax med oregano, pecannötter och spenat. hur gott som helst.


gofisen när vi var och handlade. det är nåt fantastiskt vad jag älskar den ungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0