the best memories,

idag är ännu en lugn dag då det inte händer särskilt mycket. har redan för länge sen hunnit jobba undan det som kom med posten. så jag sitter här och dinglar med fötterna. jag känner mig som en ny människa och har sovit som en gud inatt. och inte en enda kund, hittills, har varit otrevlig. ibland älskar jag mitt jobb!

i brist på annat material tänkte jag visa er min lilla låda som jag köpte i frankrike. den kommer från maison du monde och kostade cirkus tvåhundra kronor tror jag...



nu återstår det att framkalla lite bilder. när jag är klar så kommer den att innehålla minnen från frankrike, london och lite diverse resor med familjen. jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0