sometimes i am frightened but i'm ready to learn 'bout the power of love,

jag funderar rätt mycket när jag får tid åt mig själv. nu sitter jag i sängen, omgiven av snorpapper (ni vet sådär som han i otrivinreklamen som vadar fram bland alla använda näsdukar?), och känner mig ganska stupsäker på att jag har fått en kronisk förkylning. någon sa att man kunde få det om man överkonsumerade nässpray. nu vågar jag inte ta mer. vilket är minst sagt väldigt jobbigt eftersom jag inte kan andas via mina näsborrar.. hur mycket nässpray är för mycket? när blir man beroende av den?

nå ja, jag och matilda sitter och gör lite planer på att ruttna tillsammans via facebooks chatt. eftersom hon också är lite sjuk så kan vi ju likagärna vara det tillsammans. får se vad vi kommer överens om. 

bild från studion -09 nångång... ska ta och göras om tycker då jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0