no one wants forever anymore, cause no one dares to try.

efter att i en timme suttit och lyssnat på snack om snabba/långsamma kolhydrater och protein och fett
hit och dit (ganska exakt samma saker som sas under lektionerna i träningslära) drog jag, pernilla,
johanna och josse ner på stan och fikade lite. hamnade efter lite mindre pinsamheter på wayne's
uteservering. satt där i cirkus en timme kanske? myspys. önskar att jag vore mer high på att använda
kamera så jag kan smälla upp lite bilder, men ne inte idag heller. maybe tomorrow. då kanske jag till
och med kan slänga upp en "dagens outfit". får la se.
är trött nu, som de senaste dagarna. tycker att min förkylning kan dra förbi nu! men eftersom kroppen
min inte instämmer så tänker jag krypa ner i soffan med syster och kika på ett avsnitt av bones.
sen är det nog godnatt.


Kommentarer
Postat av: Petra

krya på dig på riktigt nu! :)

2010-07-17 @ 15:28:31
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0