jag går bredvid men halkar efter, jag orkar inte springa mer.

furuviksparken med lillebror igår. åkte många mindre trevliga karuseller. badade och hade det bra.
hjärta dig!





ut med frankriketjejerna på kvällen. käk här och förtagg på old saint's där de visade fotbollsvm (vilket
spanien förövrigt kommer att vinna, det har jag sagt ända från början). goya och dansade loss sen.
donken och en cykelfärd hem.

mindre bra dag idag. har mått jättekonstigt, och nej det var inte bakfylla. upplever någon form av ångest
just nu, och mindre trevliga minnen har flytit upp till ytan. därför blir det nog tyst från mitt håll just nu,
kanske slänger in några ord imorgon. och med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0