it's empty tonight and i'm all alone, get me through this one?

jag mår fortfarande dåligt, så min kära far kom och hämtade mig från jobbet och körde mig till
hälsocentralen. jag har en virusinfektion i öron-näsa-hals. dessutom har jag nån mildare form av nackspärr.
så jag blir hemma från jobbet även imorgon, och går ca 12-1300 back. trååååååkigt.

nåja, mamma handlade lite värkmedicin och sånt där och jag har sovit hela dagen. kanske att jag känner
mig lite bättre imorgon. bara att bita ihop. får roa mig med att kolla på film tills febern släpper.
filmtips, någon? 

jag ska bli bättre på att uppdatera igen, men det har varit mycket på gång den senaste veckan. men snart
så är jag tillbaka. vågar nästan lova en ny design inom snar framtid också, men bara nästan. nu ska jag
ner i sängläge igen. hoppas ni mår bättre än jag. puss!


bara för att. lovar också en kortare redogörelse för våran frankrikeresa. här roar vi oss innan det var
dags att åka till flygplatsen.

Kommentarer
Postat av: catrin

krya på dig, sötis! :)

2010-07-12 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0