it ain't half of what you owe me, it's just my luck to find someone like you...




jag och emmis tog en
promenad ikväll. tayra
släpptes utan koppel och
sprang som ett pistolskott
runt benen på oss. gulle.
hon är nog världens
sötaste tror jag. 
det var grymt skönt också
det där med att prata av sig.
spelar ingen roll om det är
viktigt eller inte så älskar
jag att gå en sväng och bara
prata. det finns liksom ett
lugn över det. däremot
uppskattar jag tyvärr inte
skogen lika mycket som
emma och tayra, men ändå.


nu ska jag skutta in i duschen,
efter att ha insett hur otroligt
skönt det är att ha mamma
hemma igen som lagar mat åt oss.
slipper tänka liksom.
ser fram emot imorgon.
äntligen fredag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0