i'm coming back home,

känns konstigt att ha jobbat sista passet. lika konstigt som att säga att jag längtar hem.
jag vill lämna franska rivieran för att åka hem till sverige. trodde aldrig att jag skulle
säga det, men jag önskar inget hellre än att springa runt hemma, göra det jag önskar,
och framför allt att sova i min egen säng. tio dagar i antibes är lång tid för en stad som
tar en, två dagar att utforska.

så om två dygn är jag i sverige igen, tror att jag borde befinna mig på tåget hem, till
min älskade familj. jag har självklart haft tre svårslagna veckor här, men det är när man
åker såhär som man inser hur bra man har det hemma. och jag är inte riktigt redo att
lämna mitt hem riktigt än.
(hur jag ska fixa tretton månader i usa vet jag icke). kommer att vara galet sällskapssjuk
de närmsta dagarna.

men jag är på väg nu, sista natten i antibes, imorgon flyttar vi in till nice och sover där
en natt innan de kör ut oss till flygplatsen. jag är på väg hem nu.
hejdå frankrike! à bientôt.

hem till mina otroligt charmiga syskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0