if all you have is leavin' i'mma need a better reason,

jag känner mig rastlös. jag har ingenting att göra om dagarna. åtminstone så gör jag inte det. jag borde sova längre om dagarna kan jag tycka men det kan jag ju såklart inte. idag har jag legat i en solstol ett par timmar innan jag tröttnade och gick in till tvn. åkte till träningen, cyklade och körde styrka. balans. benböj på pilatesboll, känner mig duktig. det var rätt svårt faktiskt.
åkte hem och åt, körde till ica, handlade, körde hem... jag har liksom en känsla av att mina dagar kommer att se ut såhär den här veckan. nu när jag har "semester". man kanske borde göra ingenting och njuta av det, men det är jag uppenbarligen väldigt dålig på. nu ska jag slå på tvn och se efter om det går något bra. jag återkommer när jag har något intressantare att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0