getting my feet back on the ground,

idag har varit en riktigt bra dag. bara så ni vet.
jag mår fantastiskt.

+ lunchade med mina fina frankriketjejer (-sanna som inte är hemma)
+ otroligt ovanlig och rolig komplimang på jobbet
+ inga arga kunder
+ mulet (uppskattar inte att jobba om det är strålande sol ute)
+ effektiv rehabträning
+ tacos
+ övningskört felfrittt!

planen för kvällen var att pilla ihop en ny header, men jag insåg just att jag inte har photoshop installerat sen jag formaterade om datorskrället, och jag vet inte var skivan är. får se när pappa kommer hem, om jag orkar sätta mig med det då. you never know. vill ha det gjort nu iallafall, åtminstone den här helgen. we'll see.

Kommentarer
Postat av: Johanna - handtillverkade & handgraverade personliga smycken

Hej Matilda!

Tack för din kommentar.



Ringen kommer troligtvis att finnas i mitt sortiment under augusti, håll gärna utkik! :)



Mvh Johanna

2010-07-31 @ 01:15:39
URL: http://item.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0