your presence still lingers here,

jobbig morgon, magen besegrade mig och jag var tvungen att lägga mig igen. blir så less!
så sjukt trött. men ska till sjukhuset snart igen så man kan ju hoppas på att de kommit
fram till något vettigt då...

nu ska jag alldeles snart ner på stan och gymma med matilda, så får vi se vad som händer
med oss sen. :)
först ska jag smygträna lite på gitarrskillsen medan jag fortfarande är ensam hemma.
puss,


ligger på ungefär samma nivå som denna karl, (nästan iallafall, kanske lite bättre vad vet jag?)
skulle vilja chocka syrran med att helt plötsligt vara sådär sjukt bra och alltid slå henne så som
hon alltid vinner över mig... :)

Kommentarer
Postat av: Carl Magnus

Lugnt om jag tar trummorna?

2010-01-05 @ 01:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0