wherever you go, i hope that you know, that i'm at your command.

ibland förstår jag mig inte riktigt på blogg.se... vafan hände med mitt inlägg liksom?! jag både
skrev och publicerade det igår, kollade hur det såg ut och allting och nu är det bara borta?
bara bilden på mig och cattan som var med i inlägget finns kvar? det finns ju inte ens ett utkast!?
dom kan väl inte bara ta bort det? elakt tycker jag.

hur som helst, här sitter jag och känner mig duktig. upp i tid och så, hade tänkt att gå ut för en
springtur, men jag har så jäkla ont i mina knäveck, så jag stannade hemma i rummet och slog
på min poweryoga-dvd ist. snart måste jag väl bli lika vig som instruktören?

om en halvtimme ska jag pallra mig ut till bussen, och dagens två lektioner, psykologi och geografi.
är lite fundersam kring det här med psykologi, men det blir säkert bra. efter skolan blir det gym och
sen ska jag möta upp mamma på stan för lite käk på coffeehouse innan vi ska gå på bio.
snabba cash. ska vara riktigt bra har jag hört.
nu: lunch. hörs!


den här bilden var allt från gårdagens inlägg som fanns kvar idag...
catrin och jag, i somras, precis innan jag åkte till kreta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0