we only spun the wheel to catch ourselves,

tung dag idag, huvudet väger tre elefanter och att jag fick i mig lite frisk luft hjälpte inte det
minsta. masade min stackars möra kropp till skolan för att skriva prov, vilket ändå gick
käpprätt åt helvete så egentligen hade jag lika gärna kunnat stanna hemma. känns ändå skönt
att ha det gjort, men har en miljard andra saker att göra nu så det är väl lika bra att passa på
när jag ändå är sjuk och inte tränar. jag blir så ynklig när jag är sjuk, tycker synd om mig själv
och håller på. vet inte vad som händer med min normala "tänk på barnen i afrika"-teori, men
när jag är sjuk är allt fel. idag är en sån dag, dessutom har jag mensvärk.

men hårfärgen känns dock helt rätt faktiskt. en gammal bild, men typ rätt precis såhär ser det ut
nu igen,

vill inte knäppa en ny nu när jag ser ut som nåt katten släpat in... :) eller ja, det gör jag
ju även om jag inte är sjuk men, bilden ovan betyder fruktansvärt mycket för mig. jag
tycker absolut inte att jag är snygg eller så, utan den tar mig tillbaka till det ögonblicket.
sommar 07, kanske en bland de lyckligaste dagarna mitt hittills 17år 10månader och 3dagar
långa liv. nästan en månads väntan, och här var det typ två minuter kvar.
här var jag verkligen lycklig, på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0