världens bästa malin, 20 år!

klockan 6 imorse blev jag väckt, för att ta mig 7 meter in till syster och sjunga ja må hon leva.
hon är 20 år nu. det är galet! i mitt huvud är vi båda mycket mycket yngre än så. små, blonda
och söta, ofta med matchande kläder för att det inte skulle vara orättvist.

nu är vi så olika man kan bli tycker jag, på utsidan. på insidan är vi nog fortfarande typ 10 bast,
och älskar varandra lika kompromisslöst än. eller typ, "ibland älskar jag dig!"... :)
grattis på födelsedagen, älskade storasyster! ♥♥

jag och mina inflammerade bihålor stannade hemma idag. jag tycker att jag har feber också,
men varken tempen eller mamma håller med... jag har ändå feber, innanför pannbenet isf.
dessutom är jag hur snorig som helst och låter som en kråka när jag pratar. så nu ska jag
koka te, lägga mig under täcket, slå på en utav mina "sjukfilmer" (typ mean girls eller föräldra-
fällan/dylikt) och försöka krya på mig!

Kommentarer
Postat av: malin

mwihih ^^

tack så mycket

you're the best

ÄLSK-SYSTER <3

2010-01-27 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0