varför får jag inte på mig dina blåjeans?

efter mycket överläggande och få jeans (ETT PAR) utan hål i så bestämde jag
Cleave Pocket SEK 399, Vila - NELLY.COMnu att det fan är dags för nya.
men eftersom jag aldrig hittar några jag vill ha,
så tänker jag ge jeansleggings ett helhjärtat försök.

dessa kommer från vila och kostar 399kr.
tjusiga va? beställer som vanligt från
nelly.com, eftersom mamma har ett par i
samma modell, dock svarta, så provade
jag enkelt och bekvämt här hemma.
så jag känner mig rätt säker på att de faktiskt
sitter bra.
i övrigt bör det tilläggas att jeans är det värsta jag
vet. tycker att det är fruktansvärt obekvämt, så om
dessa verkligen passar så skulle jag bli grymt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0