the secret is still my own, and my love for you is still unknown.

först och främst... vad fan har hänt med blogg.se!? ;s översikten ser ju störd ut.
second... vad fan har hänt med facebook!? ;s startsidan ser skitkonstig ut.
för det tredje... vad är det för fel på mitt huvud!? nångång kan det väl sluta göra ont?

masade mig till skolan idag ändå, fruktansvärt motvilligt. tog mig ändå igenom den och
på nåt sätt så lyckades jag undvika att dö. gick till sjukhuset, ja nu börjas det igen..,
pratade mest med johanna och fick lite tips och råd om hur vi går vidare nu, när ingenting
hjälper.  får se hur det blir. ska tillbaka på onsdag och på fredag bär det av till ett
sjukhus i sthlm.

anyway. mötte upp emma sen och satte oss på coffee lounge och pluggfikade. inte så
mycket plugg, men tanken var att vi skulle fortsätta lite senare ikväll. nu är det ändrade
planer. det blir biomys. helt ok för mig!
just bara därför ska jag sätta mig och försöka komma nån vart i män som hatar kvinnor
nu. har ju bara 500 sidor kvar, (nej jag varken skämtar eller överdriver).
ska försöka skriva om bion sen, om jag orkar.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0