that is just so you, coming back when i've finally moved on.

dålig på att blogga, jag vet.
kom hem runt halv nio igår då jag störtade upp och slängde mig i sängen och mer eller mindre
sov hela kvällen/natten. trött tjej.

hur som helst, hade supertrevligt i huvudstaden. dock var vi fruktansvärt trötta redan när vi åkte
och vi var inte så taggade heller. det första timmarna hittade vi inget alls och var rätt tjuriga och
lessa båda två, men det släppte ju. käkade på max, fikade american cupcakes, drack vitaminer,
skämtade om NK's realisation, och mycket mer.

blev inte så mycket inköp. en ring, ett armband, ett skärp och en kofta. är kär i ringen.
enkel men ursnygg. 98 spänn. den jag hade innan hade suttit på fingret i tre år och var
grå/grönaktig vid det här laget. nu har jag en ny älskling på höger ringfinger.
(tröjan jag har på mig är den nya, även om den inte syns så bra... :)

har köpt ögonskuggor idag och tränat lite på både mamma, malin och så mig själv. asroligt
att hålla på med och dessutom är jag mycket bättre än jag trodde. och övning ger färdighet,
jag kommer att bli asbra, hehe.
hörs!


.. and i was never looking for approval from anyone but you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0