om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

trött dag, vet inte riktigt varför men idag var det tungt.
körde dock spinning på idrotten med petra vilket var jäkligt roligt, men huuuuuur jobbigt
som helst. svettades som grisar båda två. men det var det värt! kanske är det så våra
idrottslektioner kommer se ut ett tag framöver, tills vi blir hela, hon och jag?

fucking åmål på livskunskapen. fyfan vilken fruktansvärt töntig film, men ack så rolig!
historia, eller var det facebook?, efter det. och dagen avslutades hos farbror doktorn.
blir sthlm inom överskådlig framtid, ska röntgas igen. men nu får jag till och med välja
sjukhus själv. positiva besked alltså, så jag är glad.
nu ska jag åka till strömmisvallis och träna lite. får se vad det blir. hörs!


bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0