need a change of heart,

motivationen till plugget har redan hunnit försvinna... socialpsykologin var flyttad, så varför
lägger jag ner tid på den nu?! ojojoj.
mitt trick nu var att göra en litet spa nere i badrummet, som alltså ser ut såhär nu;

skumbad, hårinpackning, ansiktsmask och pedikyr är på gång. sen kanske motivationen
letar sig tillbaka, vem vet? värt att prova. ska bara koka en kopp te först.


(efterlyser för övrigt någon som sitter på kunskap om franska revolutionen, också någon
som med gitarrskills som kan lära mig spela).

Kommentarer
Postat av: matilda

jag skrev en del om franska revolutionen förra terminen, vad vill du vetaaa? :)

2010-01-31 @ 21:47:14
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0