maybe it's just me, but sometimes it's impossible to breath.

tiden går fort när man har roligt. helgen är redan slut, och nu har vi en helt ny fruktansvärt lång
vecka framför oss. jag sitter dock och beundrar det jag ser utanför fönstret här hemma i sätra;
klockan är tjugo över fyra och det är inte mörkt än! det känns jäkligt positivt faktiskt, snart är det
vår! och jag älskar våren. just att sommaren och värmen är på väg då och att det blir ljusare för
varje dag som går.
idag ska jag verkligen plugga. jag ska. lovar mig själv med alla er som vittne att ta tag i det och
åtminstone svara på socialpsykologi-frågorna och börja göra research på historian, okej? bra.
nästa veckans to do-list är inte så himla omfattande om man bortser från allt plugg som kommer.

måndag; skola, träning, plugga!
tisdag; skola, träning/gym, ringa och prata jobb
onsdag; skola, seminarium socialpsykologi, sjukhuset/ögon, möte med laget
torsdag; skola, seminarium socialpsykologi, inlämning historia, träning/gym
fredag; stockholm/sophiahemmet; mrt (ÄNTLIGEN), gym
lördag; löpning/rehab, KLASSFEST
söndag; sova, träning, plugga

om man skulle ta och börja med de där jäkla frågorna nu då... :)


Kommentarer
Postat av: elin

men matilda dom flyttade väll psykologin en vecka framåt? så den är inte den här veckan?:):)

2010-01-31 @ 18:39:38
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0