i've got money now, that's what it's all about.

försov mig imorse. igen. blev fruktansvärt chockad iallafall. väcktes av brorsan typ tjugo i sju,
men tänkte "klockan ringer om fem min, fem min till i min älskade säng...". när jag klev upp
fem minuter senare var det ovanligt tyst för att vara hemma hos mig. och klockan på micron
blinkar 07.47 och jag hör bussen åka förbi utanför... jaaaaa, min lilla snooze blev 65 minuter
eftersom jag på nåt jävla vänster hade ställt klockan helt fel. typiskt mig.

slapp dag iallafall, jag gillar fredagar. kände mig glad och positiv. nu börjar jag bli stressad.
vi ska ha lagfest ikväll, och nu när catrin har bestämt hur jag ska se ut från top till tå kanske
jag borde börja göra mig klar, jag har massor att göra. jag som vill powernapa...
hur ska jag hinna!? jösses...
men jag är taggad iallafall, och ska ha fruktansvärt roligt ikväll. just so u know! hoppas ni får
en bra fredag! puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0