i'm so fed up with my thoughts of you, and the memories.

efter en heldag i sängen igår tröttnade jag tillslut vid halv elva tiden och hörde av mig till emma.
jag ville ut i snön, men det ville inte hon. men vi kom fram till att te och marängsviss, film och
övernattning lät lockande. så vid elva tog jag mitt pick och pack och traskade hem till emma.
teet glömde vi, men glass, chokladsås, maränger och strössel dukades fram och där satt vi i
hennes kök och myste hela kvällen. vid halv ett drog vi igång ica age 3, som jag låg och
asgarvade till alldeles själv medan emma låg och snusade (läs; sov). den var asrolig iallafall.

stan idag, köpte nivea kräm och en tröja som jag kan visa lite senare. hem till emma igen och
fikade innan jag traskade hem för att rasta lillebrorsan. ut i pulkabacken helt i onödan eftersom
det var för mycket snö för att kunna åka. hem igen och bygga en koja/snögrotta på gården,
och sen var ungen nöjd.

kallt åt kinderna? jaa något...

om en timme ska jag hem till petra på filmmys med henne och catrin. ska bli grymt trevligt,
ser fram emot det. hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0