i will fight for you, be sure that i will fight 'til we're the special two.

jag är så hurtig! klev upp halv 8 imorse för att åka till josefin, som brutalt misshandlade min hälsena.
har skitont nu. meningen var att skada hälsenan, för att skapa en ny läkning eftersom den förra gick
käpprätt åt helvete. hoppas verkligen att det blir bättre nu, ska göra om det på tisdag efter skolan och
då ska vi också sätta nålar i fossingen min. ser inte fram emot det alls men en tjej i laget hade gjort
det och det hade inte varit så farligt, så jag får lita på henne.
yadayada.

hur som helst, gymmade efter det. gick till gymmet. åkte hem och fixade lite/latade mig. sen körde
jag ett tvåtimmars stykrepass med pernilla på sidan av planen på dagens träning. hon körde med mig
som fan, med asjobbiga målvaktsövningar för magen, till slut sa den bara stop.

blir tidigt ikväll, kikar på the break-up nu, och så ska jag packa lite. pyser till huvudstaden med pillan
imorgon. ska bli riktigt nice, blir gym direkt efter också. sen är jag nog rätt slut. ska försöka blogga
från sthlm. får se hur det går!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0