i want you soooo bad.

"jag vill inte vara elak eller så, men om du har gått såndär lång tid med en ledskada så tyder
det på att den inte kan läka själv. du borde mentalt förbereda dig på operation".
en ultraljudsundersökning eller magnetröngten är ett måste nu, och det lutar alltså åt att jag
kommer att behöva operera min fot, alternativt fötter, för att kunna utan problem...
wiho... jag är less. men samtidigt glad över att det faktiskt händer nånting, jag har nånting
jag ska göra nu, och det kommer att leda vidare. som det är nu kan det ju bara bli bättre iaf.

skola, sjukgymnastik, tillbaka till skolan och sen hem och landa lite. drog till gymmet med
angie och körde järnet.
resten av kvällen har spenderats med emma, har varit här hemma och tagit det lugnt, kikat
på tv och så, mycket mysigt!
nu har hon precis åkt och jag har tänkt att skutta i säng. sleep tight!
puss,


(... förresten, catrin! minns du knölen jag klagade över att jag hade i halsen? såg den i spegeln
nu och mamma petade loss den, den var stor som en ärta!)

Kommentarer
Postat av: catrin

men uuuuusch!!!! gjorde det ont!?

2010-01-17 @ 13:05:34
Postat av: matilda

sv: hm, nej inte så farligt, men det är ju alltid obehagligt att peta i halsen liksom.

2010-01-17 @ 17:44:55
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0