i might have nowhere left to go?

jag hatar söndagar. kunde i vanlig ordning inte somna igår, blir så less, trött, sur, grinig, jaa
allt negativt kan relateras till mig på måndagsmorgnarna sen. och det är inte själva måndagen
som jag hatar, utan det är verkligen de där jäkla söndagarna.

hade två lektioner idag sen slutade vi, kändes skönt men det blev sån fjuttig dag att hela
skolvistelsen kändes fruktansvärt onödig.
men gick på stan sen och köpte allt till min utstyrsel på klassfesten i helgen. frågan är hur jag
ska orka med både lagfesten och klassfesten sen. när det blir söndag igen kommer jag att vara
död.

valbo med emma, käkade på ikea, köpte hårfärg och grejade. nu sitter jag här, osäker på om
jag blev nöjd med resultatet, och väntar på att det ska torka.
hämtade också båda mina paket, så jag kan visa alla nya grejer imorgon, om jag orkar.
nu ska jag sussa. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0