du kommer aldrig att se, du kommer aldrig att veta vad du missar.

hade kul igår, riktigt trevligt.
mindre kul idag dock. trött som fan. fattar inte riktigt. asont i huvudet, men inte fan är jag
bakis inte. det lär ju vara en omöjlighet. eller jag vet inte? brukar man bli bakis på vin?
brukar varken dricka vin eller alkohol särskilt ofta.
vill göra nåt men orkar inte. borde plugga men orkar inte. vill gå till ica och köpa världens
största godispåse men orkar inte.

vill tacka ja till två alternativ jag fick på sjukhuset, men jag vet inte om jag mentalt kommer
att klara av det. vet inte om jag tror på att det skulle hjälpa heller. antingen så kommer det
att vara förjäves eller så kommer det att vara precis vad jag behöver.
vill men orkar inte. jag behöver en kram.


Kommentarer
Postat av: matilda

hah, OJA man brukar bli bakis på vin. har jag hört.. och vart med om så, a :D

vi måste ses snart prupp!<3

2010-01-31 @ 14:16:13
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0