you're out of your head, out of control.

lång dag och mycket fika. men har hunnit vänja mig vid hårfärgen och sånt. vi har börjat
kolla på brothers and sisters-boxen som jag köpte till malin i födelsedagspresent.
borde verkligen ha pluggat, men jag har inte kraft till det, huvudet orkar inte alls. det är
för ansträngande. ibland tror jag att jag har typ hjärnhinneinflammation eller nåt, men nja
kanske inte ändå.

önskar att jag hade orkat ta mig utanför dörren idag, för det var fint ute. jag tog mig ut på
altanen iallafall och knäppte kort på fönstren...

myspys.
nu ska jag antingen kolla på brynäsmatchen med pappa eller på mer brothers and
sisters med malin och cissi. ska bara bestämma mig först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0