det låter som en klysché och en lögn, men jag vill bara ha dig.

det var varit en mysig dag idag. började med att kliva upp vid 9, (mindre mysigt) och åka till
jossan och kolla fötterna och ryggen. inflammation i hälsenefästet och slämsäcken bakom, sne
i ryggen och yadayada. alltså ingen fotboll på ett tag, tugga antiinflammatoriskt i 10 dagar.

men sen så, kom hem till home-makeover typ. så idag har vi hjälpts åt här hemma att, äntligen,
lägga nytt golv till mig. fixa lister och möblera runt. städat och rensat hela hallen här uppe och
kikat på en film från när malin var bebis. sjukt gulligt, synd att mina filmer bara finns på video-
kameraband... men bilder finns ju.

jag och malin, år frågetecken. kul att jag såg ut som michelingubben själv, tur att jag har
tröja på mig.

var nyss ner på stan och hämtade ut biljetter till bion som vi alla utom littlewillie ska gå på.
luftslottet som sprängdes, ska bli roligt.
nu är det tacos på gång, sen ska vi kolla på hockey. hörs!


Kommentarer
Postat av: Joanna

sötaste michelingubben jag sett xp haha^^

2010-01-05 @ 20:30:26
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin header, gjort den själv?

2010-01-05 @ 20:47:32
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: hehe ok :)



kurderna står inte med!! tur!!! :D



sv: jo det var trevligt!..

Jassåå okiii, ni kanske kan spela paintball nästa gång ;D

Kram

2010-01-05 @ 23:28:49
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0