come tomorrow, it will all seem so yesterday.

dagens;
+ stan med syster
+ gym med matilda
+ bio med la famiglia.
- klump i magen, tror det kallas saknad?

luftslottet som sprängdes var galet bra, bästa i trilogin tycker jag. jag som är världens mest
lättskrämda människa, (har nog sagt det förr), satt och hoppade/ryckte till hela tiden. tror
pappa tröttnade på mig lite grann.

nu har vi precis ätit kvällsfika och kvällen avslutas här i soffan framför valkyria. har velat se
den hur länge som helst nu. hoppas den lever upp till förväntningarna.
upp tidigt imorgon, ska till josefin kl9 vilket innebär 08.30 bussen hemifrån, wiiiie.....
pussis

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jag vet, jag är så sjuuukt lyckligt lottad! :)

2010-01-06 @ 22:58:35
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0