because of you i try my hardest just to forget everything,

myspyskväll hos petra! jag hade supertrevligt.
bussen ut var skitsen men det rörde mig inte ryggen faktiskt, för jag är glad. mitt 2010 har hittills,
bortsett från 12.15-03.30 på nyårsnatten, varit superbra. för jag har verkligen gjort allt jag kunnat
för att göra båda dessa dagar så bra som möjligt. och jag har lyckats.

hur som haver, började med att kolla på ett avsnitt av true blood, men det var verkligen inte min
grej. det var absolut inte lika illa som jag förväntat mig, men det var ändå inte min typ av film/tv.
bytte till "the boat that rocked" (tror jag iallafall att den hette... hehe) och den var faktiskt riktigt
rolig. helt sjuk och galen men rolig. avslutade kvällen med första avsnittet på första säsongen av
desperate housewives. galet bra, och jag älskar den serien.
vi sa också att vi måste ta fler såna här kvällar, inklusive övernattning, någon dag nu på lovet. ska
bli hemskt roligt.
nu är jag så trött att jag tänker skutta i säng och gosa lite. årets första natt ensam. känns tungt...
but i'll survive, det kommer jag alltid.
godnatt!


... my heart can't possibly break, when it wasn't even whole to start with!?

Kommentarer
Postat av: Petra

desperate kväll/natt tycker jag blir superbra! andrea kommer hem med 2a ikväll. JIPPIE!

2010-01-03 @ 17:05:51
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0