all the pictures and pain i've left behind,

räknar ner,
snart, om 59 dagar, fyller jag år. jag fyller 18 år. blir myndig, får köra bil, gå på krogen, och allt
det här med telefonabonnemang, och kunna betala räkningar och sånt själv utan att behöva ta
hjälp av mamma hela tiden. slippa beställa grejer mot postförskott hela tiden. stor nog att få göra
saker själv, åka utomlands, till och med gå till sjukhuset i vanlig ordning utan att mamma och pappa
måste ta ledigt från jobbet för att följa med och allt sånt. jag blir arton jävla år, har hela livet
framför mig, och kan göra precis vad jag vill med det.

idag har varit en bra dag. farfar kom hit och bjöd på mat, vi fikade och sånt som man brukar göra.
grattade malin i förskott. emma ringde, behövde sällskap, så vi satte oss i bilen och åkte. ända till
världsänden åkte vi, ända till oslättfors bara för att inse att det var inte det vi tänkte på och sedan
vända och åka hem. men det var värdefullt ändå.
vi kom fram till att vi behöver komma bort, ha nåt att se fram emot, och har letat utlandsresor hela
kvällen. och jag är taggad, det kunde inte bli mer lägligt tror jag. jag vill bort, nu på en gång.

nu ska jag skutta i säng. så jävla slut, och helt igensnorad i näsan. jag fattar inte hur jag alltid kan
bli sjuk, snart kommer väl halsflussen igen... godnatt!


vet att jag lagt upp den förr, men jag älskar den här bilden!

Kommentarer
Postat av: Petra

jätte söt bild!

2010-01-25 @ 16:42:33
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0