våren har vaknat men drivor i vitt ligger kvar över taken.

förstår inte riktigt hur jag lyckats med allt egentligen. stressad som jag vet inte vad försöker jag
nu lista ut vad jag kommer att behöva och vad jag brukar ha med mig till fjällen.
för ja, när jag kom hem tisdags började vi prata om att åka till stugan inom snar framtid, igår
blev det bestämt, och vi åker IDAG. sååå whattodo!? och tidsfördriv, vad ska jag ha med mig som
det? plugg, film, musik, spel? ojojoj, vi åker om en timme... my god.


härliga idre, och ravinen. äntligen!
(ironin i det hela; i måndags skrev jag nåt i stil med att i detta väder vill jag åka skidor,
nu på en gång... ibland tror jag att pappa läser min blogg eller nåt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0