som jag önskar att du var här nu, jag vill bara höra dina hjärtslag.

idag har varit en riktigt givande dag. började dagen med ett studiebesök på träningsskolan i sätra
som research för min kommande uppsats i träningslära a. down syndrom, i samband med skola
och idrott. träffade världens gladaste gäng ungar och när jag gick därifrån tänkte jag på något som
sas på föreläsningen igår. energigivare och energitjuvar. snacka om att jag hade träffat världens
största energigivargäng! jag var så lycklig när jag gick därifrån.
var i skolan en kortis sen och diskuterade alkoholism på livskunskapen innan jag åkte hem och
andades lite innan det var dags för nästa studiebesök.

gympa på friskis för funktionshindrade. kom dit utan att riktigt veta vad jag skulle förvänta mig.
gick därifrån positivt överraskad. jag körde sittande som de flesta andra, och satan vad jobbigt det
var! man blir så bortskämd när man har ben... det var sjukt bra träning för överkropp och allt.
inte så avancerat men man kunde göra det helt efter sin egen styrka. jag tog i av alla krafter, tror
på träningsvärk imorgon.
skulle jag bli handikappad, typ ryggmärgsskadad, då skulle jag verkligen gympa på friskis!
nu ska jag käka, sen ska jag viga resten av kvällen åt mig pågående uppsats om franska revolutionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0