i had the time of my life, and i've never felt this way before.

jag hade superduperroligt igår! så himla trevligt sällskap och roliga lekar och allt! synd att det
slutade tidigt för mig och att jag inte följde med ut. jag hade nog kunnat, men jag hade varken
ork eller pengar till det sorgligt nog. men snart är det dags för min egen krogdebut... eller i
varje fall den lagliga. om fem veckor sitter vi nog här, ett härligt gäng tjejer och firar mig. för
ja, jag har redan valt dag och datum, man måste börja planera i tid. och dessutom måste det
gå ihop med fotbollen. jag längtar nåt så gryyyymt! 32 dagar till.

idag har ingenting riktigt blivit som jag tänkt mig. men vad gör väl det? jag gick till emma vid
tolvtiden för att plugga litegrann, men öppnade vi ens böckerna? neeeej. vi satt i köket och pratade
sedan tog vi oss ner på stan och vidare till läkarjouren. inte för min skull dock, så jag tänker inte
skriva anledningen heller. det får någon annan stå för.
fick skjuts hem och somnade i soffan bredvid papi, vaknade typ halv sju. nu inväntas hemlagad
pizza och en ny wallander film; dödsängeln. och där har ni min lördagskväll! hoppas ni får en
härlig helg allihopa.

yesterday,



ska sno lite bilder från fejjan var det tänkt, men än så länge hänvisar jag er till
petras blogg för att se några väl utvalda bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0