and i know these voices in my head are mine alone,

neeej nån måtta får det, svordom, vara! hur i hela fridens namn kan det snöa såhär mycket!?
jag ser knappt ut genom köksfönstret på grund av all snö. det är galet! snöhavet på gården är
djupare än vad jag är lång. fortsätter det såhär så lär vi ju få en repris på 98s snökaos.
jag vill inte ha mer snö nu, jag vill inte. jag vill ha sommar, ledighet och utomlandsresor.
feriepraktiken i italien, tack! det vore nice med ett treveckorsjobb där faktiskt. men det är ju
fruktansvärt långt borta just nu...
men som mamma sa, det är ju bättre att skiten kommer nu än till min födelsedag, för då brukar
faktiskt gräsmattan börja skymtas! och dit är det ju inte jättelångt som sagt!

nu ska jag ta tummen ur arslet, sätta mig bekvämt och skriva två analyser i socialpsykologi.
en om ledaregenskaperna i mitt lag och en om gruppvåldtäkt. det senare känns inte okej.
jag ska sätta mig in i hur gruppen tänker när de utför en gruppvåldtäkt. jag vill inte ens förstå!?
vill man försöka fatta sånt? nej, inte jag. ska dock göra ett tappert försök....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0