varför stod du annars här, du kunde valt den andra vägen?

vädret här har varit oklanderligt. så himla härligt solsken hela dagen. jag älskar fjällen! det känns
sådär lagom lantligt och allt är så tyst och lugnt när det är såhär mycket snö. åkte in till idre och
handlade lite imorse innan vi åkte upp till fjällstation och njöt av utsikten. var meningen att vi skulle 
åka slalom, men vi ångrade oss och åkte över på en roadtrip till norge. så grymt fint! sist vi var där
så var det så dimmigt att vi knappt såg oss själva. nu såg vi flera kilometer.
pulka och grillning fick runda av dagen, innan solen gick ner. och hör och häpna! min märta stod kvar!
hon hade lagt på sig några kilo men visst var det min snögumma som jag byggde i oktober. willes
snögubbe stod också kvar som vi lämnade honom, dock begravd under en meter snö ungefär. haha,
det var dagens skratt.
dagens lyckligaste var när jag hittade två sparkar i förrådet! jag och mamma turades om att köra
varandra och pappa körde wille. vi tre äldre glada som barn på julafton! hur länge sen var det inte man
åkte spark!? ojojoj.
tacos och ice age 3 har gjort kvällen, dessutom har jag skrivit analysen på män som hatar kvinnor.
nu ska jag skutta i säng, imorgon blir det tidigt. vi ska ut på skotertur! jag är förväntansfull.
jag älskar snön, åtminstone här uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0