du läser mig kapitel för kapitel,

har varit här i ca två timmar nu, och redan efter två minuter halkade jag ner för yttertrappan när jag
skull ut och hämta in packningen. typiskt mig. hur ska jag lyckas komma hem hel?
hur som helst, det doftar trä i hela stugan och massor med ljus är tända. det känns verkligen sådär
stugit ni vet... lite halvt bortom civilisationen. jag älskar det. komma bort. slappna av, för första gången
på flera veckor. har precis ätit nu och familjen sitter samlad, bortsett från syster som inte är med, i
soffan och kikar på en utav de få tvkanaler som finns.

bastun är på uppvärmning och snart ska jag krypa in i värmen, svättas av några hekto, läsa och dricka
något kallt och gott. härligt avslut på en lång dag mestadels bestående av en femtimmars bilresa.
hoppas allt är bra där hemma! ska försöka skriva lite varje dag, så får ni höra lite. dessvärre tar det
ca 10 minuter att ladda upp en bild, så det blir nog inte så många såna förrän jag kommer hem.


hit in, till relaxen, är jag på väg nu, och lite till höger. härliga bastu.


och här är vårat lilla vardagsrum. fler bilder har jag inte tålamod till just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0