uppför är det lättare men neråt är det brant, kan inte landa där med ryggen rak.

stan med matilda, två inköp. eller nja, ett kanske, för det andra handlades ju igår, men jag var
tvungen att byta storlek för när jag kom hem var den helt plötsligt jättestor...
matchen på strömmis mellan ifk och huge slutade 2-2 iallafall. kändes som en förlust eftersom
vi ledde med 2-0, och faktiskt spelade mycket bättre. men man kan inte ha tur jämt.

sneekis. nya glasögon och ny body från bikbok. vet precis när den ska användas och hur.
och förresten, galet mycket snyggt på bikbok just nu! jag har aldrig gillat den affären och
typ aldrig gått in där, men nu... vårkläderna, mycket to die for. transparent material är grejen,
iallafall på min kropp i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0