ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.

härlig dag idag. har dock haft jätteont i magen igen och det var inte mycket till varken frukost
eller lunch som gick ner. vill verkligen inte att det blir en sån period nu, jag behöver all energi
jag kan få för att orka ta igen en massa missat i skolan. jag ligger verkligen efter, hur det har
kunnat bli såhär vet jag inte riktigt, det är väl det med att man missar och liksom buntar upp
det på hög eftersom man inte riktigt har orken till att göra det så fort man är tillbaka.
ikväll ska jag satsa på psykologi, samhällskunskap och historia.
dessutom blir det yoga eftersom vi har valfri träning idag. perfekt! kör nog power idag, det är
roligast.


skoterled uppe på fjället. saknar det redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0