sommaren snurrar fort, när vi bara snöar bort.

vi hade uppsatsskrivning idag. tre timmar. fick skrivkramp varannan minut, men fick ihop en åttasidig
artikel om stress och press. det var nog inte något jag skulle skrivit om om jag fick skriva fritt men
det var strikta instruktioner och rubriker, och de andra sju verkade svåra och tråkiga. det jag valde
har jag ju iallafall grymt mycket erfarenhet av.
slutade när vi var klara, jag gick efter ca 2 timmar, då åkte jag och petra ner på stan och köpte det
sista till min utstyrsel och hennes dekorationer. ikväll kör vi igen, tema 80-tal. som petras 18årsdag
ska firas! jag är taggad. åååh så taggad. kan visa min outfit innan jag drar sen!

tänkte också att jag skulle ha slängt in lite fjällbilder vid det här laget, men jag har inte kommit så
långt än. ska fixa det inom snar framtid. tror jag... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0