som att försöka dansa med en myndighet.

jobbar med de positiva tankarna. strugglin'. tog en sovmorgon imorse, för att sitta och titta
på en träning, plåga sig, njeee kändes inte så lockande. åt en brakfrukost; gröt, ägg, avokado
och grönt te och juice. innan jag åkte värmde jag hallon och åt till mellis och tog med en
apelsin till skolan. antar att jag måste börja tänka på sånt nu.

gick till idrotten och pratade med kicki, kom överens om att jag ska byta ut den praktiska
idrotten mot teoretiskt, dvs träningslära. exakt hur vi löser det hann vi inte prata om men
hon hade bra förståelse för mina känslor och hon ville verkligen hjälpa.
hade kort dag sen alltså, psykologi och geografi. snabbgenomgång inför ett prov som vi
ska ha när vi kommer tillbaka från lovet. fick tillbaka ett annat prov, mvg. dagens skratt.

funderar på att åka och simma, bara prova liksom. om jag fortfarande är allergisk mot klor
eller så. donno yet though. ska skriva ett prov som jag har missat imorgon och jag skulle
alltså behöva plugga en del, men jag känner mig så upp och ner-vänd att jag ändå inte
riktigt tror att det spelar någon roll.
vill göra nåt, vad som helst, komma bort. tänka på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0