om det fanns tid för nåt att växa, om det fanns plats för lite värdighet.

jag vet att jag är dålig på att blogga. har liksom bloggtorka. men det är inte särskilt roligt att
skriva när allt blir negativt, just för att jag inte tror att det är särskilt roligt att läsa för er.
jag ska komma igång igen snart, när jag har blivit gladare och tagit in allt bernt sa i måndags.
och jag ska också berätta det för er, visst, men jag vill ta det med "de som påverkas" först.
kan man säga så? äh, hur som helst. det är jobbigt nu, men det går. så fort jag mår bättre
ska jag göra iordning bloggen, ny design etc. och nya inlägg och bättre struktur.

ska bara passa på att säga att jag och petra simmade en mil igår... dutti oss. himla nöjd kände
jag mig, och himla trött blev jag efteråt. det är nog nåt jag borde börja göra oftare, simma.
bubblade i bubbelpoolen sen och satt en stund i bastun. hur härligt som helst!
nu ska jag masa mig upp ur sängen, träna lite pilates. stan med matilda sen, och så ev kolla på
våran match mot huge, om det inte är så himla kallt ute... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0