mostly i hate the way i don't hate you, not even close...

jag är galet trött. känns som att jag har upplevt världens längsta dag. konstigt, för det har jag ju inte. jag tror att jag håller på att bli sjuk, igen. inte så hippt. jag ska ju jobba nu, tre dagar. åtta timmar om dagen. jag måste jobba, för jag och emma har storslagna planer för påsklovet. yes we do!

jag ska försöka hålla mig vaken någon timme till så att jag kan sova inatt. ska överkonsumera halstabletter och nässpray och dricka litervis med te. jag är taggad på att jobba nu, sen är jag taggad på långhelg.
imorgon ska jag ut på stan också och köpa nytt smink, eftersom jag tappade allt i golvet på andersbergshallen i tisdags. from imorgon är det 20% på all kosmetik på H&M och dessutom har jag en bonuscheck på 350kr. känns som att jag kommer undan rätt lindrigt ändå...
nu; brothers and sisters på kanal9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0