jag kan inte hjälpa dig upp, kan inte lysa upp den väg du springer.

har haft en fruktansvärt lång dag idag. klev upp vid 6 för att åka med sgs-bussen till sthlm
kl. 07.30. det tog emot ganska mycket. sov hela resan ner. fikade på vetekatten innan vi
började orientera oss mot sophiahemmet. väl där gick det fort, fick komma in 20 min tidigare
än avtalat pga att någon hade missat ett tåg eller nåt. gick bra. strosade runt en kortis i stan
innan vi fick slänga i oss mat och springa till bussen igen.

hemma i ca en timme, sen gym med fanny. skapligt lata och trötta tjejer. lyfte inte många
fingrar egentligen...
mene, jaa skulle ta 20 över 8 bussen hem tänkte jag. kom den? neeeeej, såklart inte! fick stå
i 45 min innan vi fick taxi hem på resegarantin. ganska trött tjej vid det laget. arg också,
och kall.

nu ska jag iallafall göra klart med min utstyrsel inför morgondagen innan jag lägger mig för att
sova så länge det bara går! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0