i've never been perfect, but neither have you.

jag är sådär supersugen på att göra om i bloggen. problemen är följande; nej jag är inte lika
bra på det som jag skulle vilja vara och jag har absolut noll inspiration. har inte någon som
helst aning om hur jag vill ha det. jag vill ha förslag, och hjälp?
vill att det ska representera mig, men det är svårt när jag har lite problem med att hitta mig
själv. jag vet vem jag vill vara, och för min egen skull kommer jag att bli det förr eller senare,
men vägen dit är inte skottad än. så tills vidare, hjälp mig? hur vill ni att det ska se ut?

problem nummer två. jag måste färga håret snart. jag trivdes verkligen bättre i ljusare hår,
så jag är ledsen matilda och catrin, men det kommer att bli så snart.


Kommentarer
Postat av: elin

nej matilda du ska ha mörkt, så jäkla snyggt ju! :D

2010-02-08 @ 19:30:23
URL: http://elinbrodin.blogg.se/
Postat av: matilda

då tänker jag inte vara kompis med dig längre :)

2010-02-08 @ 21:22:19
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0