did you think i'd crumble, did you think i'd lay down and die?

idag är en trött dag. fast ändå helt okej. tränade så nära fotboll jag kunde idag, vilket innebar att
vara med i teknikcirkeln och agera statisk kastare. mindre roligt, men jag bidrog ju med nåt iaf.
värsta solvädret sen, kanske hur härligt som helst? synd bara att det varade i ca 15 min...
men jag är positiv, jag har lyckats hela dagen petra! :D
vi har gjort en positivitetspakt. 10 dagar, bara positiva tankar. och om det nu skulle inträffa nåt
negativt så har vi fem minuter på oss att bearbeta det och sen släppa det och gå vidare.
misslyckas vi med det så får vi börja om med en ny dag ett, ända tills vi klarar av tio dagar.
detta ska alltså få oss att må bättre, förhoppningsvis ska även omgivningen må bra av det. :)
jag är taggad till tusen, jag ska klara av det. 

gymmade mot kvällningen, och körde helt slut på mina ben och min rygg, kommer ha härlig
träningsvärk imorgon. var länge sen jag hade det nu, sån där riktigt hemsk träningsvärk ni vet..?
nu ska jag börja planera lite inför morgondagen och då tvåorna i idrottsprogrammet far till
huvudstaden och spenderar dagen där. bosön först, lite fri tid på stan, slutligen ge-galan.
kan bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0