out of the doubt that fills my mind, i somehow found you and i collide

jag har funderat ett tag nu på om jag ska ge några nyårslöften i år. eftersom jag alltid bröt mina så slutade jag ge några för ett par år sen. nu tror jag dock att jag tänker köra på följande;

• traditionellt godisförbud (mörk choklad, minst 70%, och naturgodis är tillåtet)
• börja dricka mer, inte alkohol utan alltså vatten osv. dricker oftast bara ett par glas till lunch
• börja dansa igen! zumba ligger bäst till just nu
• lära mig slappna av, och ta till vara på tiden
• ta tag i skolan, köra en riktig slutspurt
• tro på att jag fixar usa-resan, och att jag kommer växa som person där
• bli fruktansvärt mycket bättre på att spara pengar

de är inte helt omöjliga, eller hur? känns hyfsat realistiskt och bra för en gångs skull. får se hur länge de håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0