sick and tired, of always being sick and tired.

ibland tror jag att tele2 medvetet valt ut mig som offer för alla fel ett abonnemang kan få. idag fick jag två sms som sa att jag använt mer än 90% av den datavolym som ingick i mitt abonnemang, och att jag skulle kontakta kundtjänst om jag ville köpa ytterligare 5GB. och tjoff sa det så hade jag inget internet.
jävligt strange med tanke på att det ska nollställas den 15e, för två dagar sen. ringer upp och killen fixar det, sen går det typ två sek efter vi har lagt på innan det händer igen. lite lätt matt, ja. inte särskilt sugen på att använda internet just nu. då landar väl en brakfaktura i brevlådan nästa månad.
why me tele2, why me?!?!?
vi som hade ett sånt himla fantastiskt förhållande tills jag skaffade min iphone.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Matilda,



Vi har haft ett generellt tekniskt fel med strypningstjänsten gällande mobiltelefoni med surfpaket och mobilt bredband. Tjänsten fungerar på det sättet att om man har en begränsning i mängden datatrafik så får man alltid ett SMS när man uppnått 90 % av förbrukningen för att man ska blli medveten om detta. I och med att vi haft problem med strypningstjänsten har detta SMS skickats ut till alla med mobilsurf eller mobilt bredband. Problemet löstes under gårdagen och samtliga kunder som blivit strypta felaktigt har återställts eller ligger för återställning. De som endast ligger för återställning kommer bli klara under dagen. Ett tips om din surftrafik inte fungerar är att testa starta om telefonen och fungerar inte detta behöver du avvakta till kvällen.



Detta är givetvis väldigt tråkigt när det uppstår tekniska fel och vi beklagar om detta gett dig problem. Samtliga kunder som ringde in till oss efter felet uppdagades meddelades om detta samt att vår kundservice tog bort strypningstjänsten för dem som önskade detta.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-12-21 @ 14:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0